Maksājums atskaitīts divreiz

1 atbildēt
Laurena
1 ziņojumi
laurena fr
Sveiki, mana pasūtījuma summa tika atskaitīta divreiz. Ko darīt? Paldies
Zoomalia
489 ziņojumi
zoomalia fr
Sveiki, Laurena! Aicinu Jūs sazināties ar mūsu klientu servisu, izmantojot Jūsu klienta kontu, sadaļā "Mans konts / Klientu serviss". Mūsu komanda tādējādi varēs pārbaudīt situāciju un veikt atmaksu, ja nepieciešams. Lai jauka diena! Coralie no Zoomalia

Sīkfailu politika
Mēs lūdzam jūsu atļauju izmantot sīkfailus vai līdzīgus rīkus, lai atvieglotu jums iepirkšanos mūsu vietnēlīdzīgu rīku, lai atvieglotu jūsu iepirkšanos mūsu vietnē, uzlabotu jūsu lietošanas pieredzi, personalizētas reklāmas, statistikas datu, lai saprastukā mūsu klienti izmanto mūsu pakalpojumusMūsu uzticamie partneri(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)šos rīkus izmanto arī reklāmas nolūkos kā daļu no mūsu mūsu personalizētu vai nepersonalizētu reklāmu rādīšanu."Sīkfailu preferences varat mainīt jebkurā laikāpieejams no jūsu konta.
Jūsu datu izmantošana un apstrādes nolūki
Mēs lūdzam jūsu atļauju izmantot sīkfailus vai līdzīgus rīkus, lai atvieglotu jums iepirkšanos mūsu.... Lasīt vairāk
Iestatiet savu izvēli Es pieņemu Turpināt, nepieņemot
Zoomalia lietotne Ar Family'z nopelnīt +50 pts ar katru pasūtījumu un saņemiet pasūtījumu izsekošanas paziņojumus reālajā laikā
Zoomalia lietotne Palieliniet savu kaķēnu ar Zoomalia lietotni !1000 pts par katru lejupielādi un +50 pts par katru pasūtījumu