Zoomalia vispārējie pārdošanas noteikumi un nosacījumi
Pārdošanas vispārīgie noteikumi un nosacījumi uz 2024. gada 04. decembri
Aicinām Jūs rūpīgi izlasīt šos vietnes vispārīgos pārdošanas noteikumus un nosacījumus, kuru pieņemšana un ievērošana ir nepieciešama, lai Jūs varētu izmantot Jums piedāvātās funkcijas.
Tīmekļa vietne https://www.zoomalia.com ir Zoomalia, vienkāršotas akciju sabiedrības ar pamatkapitālu EUR 13 275, ekskluzīvs īpašums, kas reģistrēta Daksas tirdzniecības un uzņēmumu reģistrā ar numuru 511 656 431, un tās juridiskā adrese ir SAINT GEOURS DE MAREMNE (40230), kas atrodas 651 rue du pays de Gosse.
ZOOMALIA pārdod produktus dzīvniekiem, kā arī veic ziedojumus labdarības organizācijām saskaņā ar principu "viens pasūtījums = viena maltīte".
Uzņēmums ZOOMALIA arī ļauj saviem lietotājiem izvietot digitālā satura saturu savā platformā, lai dalītos ar citiem lietotājiem, ko dēvē par "Kopienu".
Šajos Vispārīgajos pārdošanas noteikumos (turpmāk tekstā - "VPS") ir izklāstīti vietnes izmantošanai piemērojamie noteikumi, kurus jūs apņematies ievērot, piekrītot tiem kā klients (turpmāk tekstā - "Klients").
Vispirms jāprecizē, ka saskaņā ar Francijas Patērētāju kodeksa ievaddaļas noteikumiem ir piemērojamas šādas definīcijas:
- "Patērētājs": jebkura fiziska persona, kas rīkojas nolūkos, kuri neietilpst tās komercdarbības, rūpnieciskās, amatniecības, brīvās tirdzniecības vai lauksaimniecības darbības jomā;
- "neprofesionālis": jebkura juridiska persona, kas nedarbojas profesionālos nolūkos;
- "Profesionālis": jebkura fiziska vai juridiska persona, publiska vai privāta, kas darbojas nolūkos, kuri attiecas uz tās komercdarbību, rūpniecisko, amatniecisko, brīvo vai lauksaimniecisko darbību, tostarp, ja tā darbojas cita profesionāļa vārdā vai uzdevumā."
Šo Vispārīgo pārdošanas noteikumu un nosacījumu mērķis ir noteikt nosacījumus, saskaņā ar kuriem uzņēmums ZOOMALIA (turpmāk tekstā - "Pārdevējs") piegādā produktus patērētājiem (turpmāk tekstā - "Pircējs").
Pārdevēja tīmekļa vietnē ir izklāstītas galvenās produktu īpašības. Jebkurām fotogrāfijām un/vai grafiskiem attēliem, kas izmantoti produktu prezentācijai, nav līgumiskas nozīmes, un tie ir paredzēti tikai produktu ilustrēšanai, un Pārdevējs par tiem neuzņemas nekādu atbildību.
Par produktu saturu ir atbildīgs Klients
Klientam ir pienākums tos izlasīt pirms pasūtījuma veikšanas. Par produkta izvēli un iegādi ir atbildīgs tikai un vienīgi Klients.
Šie Vispārīgie pārdošanas noteikumi un nosacījumi var tikt mainīti bez iepriekšēja brīdinājuma
Šie Vispārējie pārdošanas noteikumi tiek sistemātiski paziņoti ikvienam Klientam pirms līguma noslēgšanas par produktu piegādi, un attiecīgā gadījumā tie ir noteicošie attiecībā pret jebkuru citu versiju vai jebkuru citu pretrunīgu dokumentu.
Klients apliecina, ka ir iepazinies ar šiem Vispārīgajiem pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem un ir tos pieņēmis pirms līguma noslēgšanas. Pasūtītāja pasūtījuma apstiprināšana nozīmē, ka viņš piekrīt šiem Vispārīgajiem pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem bez ierobežojumiem vai atrunām.
Šie Vispārīgie pārdošanas noteikumi un nosacījumi attiecas uz visiem Pasūtītāja veiktajiem pasūtījumiem
Šie Vispārējie pārdošanas noteikumi un nosacījumi var tikt pakļauti turpmākiem grozījumiem, un Klienta pirkumam piemērojamā versija ir tā, kas ir spēkā līguma noslēgšanas dienā.
Pārdošanai mūsu vietnē piedāvātie produkti ir paredzēti tikai un vienīgi privātpersonām, t. i., fiziskām personām, kas rīkojas savām personiskajām vajadzībām. Apstiprinot pasūtījumu, klients nepārprotami apliecina, ka rīkojas kā privātpersona un tikai personiskai lietošanai, kas nav saistīta ar profesionālu vai asociatīvu darbību. Profesionāļi un apvienības nekādos apstākļos nedrīkst izmantot savu statusu, lai iegūtu preferenciālus pārdošanas nosacījumus.
Pasūtītājus, kas veikti, izmantojot Zoomalia mobilo lietotni, var piegādāt tikai Francijas teritorijā. Līdz ar to ārpus Francijas teritorijas nav iespējama ar mobilās lietotnes starpniecību veikto pirkumu piegāde. Apstiprinot pasūtījumu, klients apņemas norādīt piegādes adresi, kas atrodas Francijas lielpilsētā vai Francijas teritorijās, kuras ir pieejamas Zoomalia loģistikas pakalpojumiem. Zoomalia atsakās no jebkādas atbildības par pasūtījumiem, kas iesniegti, norādot piegādes adresi, kuru nav iespējams piegādāt Francijā. Neatbilstoša pasūtījuma gadījumā, kas veikts mobilajā lietotnē, Zoomalia patur tiesības anulēt pasūtījumu un turpināt atmaksāt naudu bez jebkādas turpmākas kompensācijas vai saistībām.
Lai piekļūtu vietnei, Klientam ir jābūt atbilstošam aprīkojumam, proti:
- dators vai ;
- tālrunis ;
- Interneta pieslēgums ;
- Inepieciešamā programmatūra;
Pieeja vietnei ir bez maksas.
Telekomunikāciju tīkla piekļuves un lietošanas izmaksas, piemēram, izmaksas, kas saistītas ar attālinātās saziņas tehnikas izmantošanu, paliek jāsedz Klientam saskaņā ar viņa piekļuves pakalpojumu sniedzēja un tālruņa operatora noteiktajiem noteikumiem.
Pirms veicot pasūtījumu, Klients tiek aicināts iepazīties ar vietnē piedāvāto Produktu būtiskākajām īpašībām.
Klients tiek aicināts izvēlēties produktus, kurus viņš vēlas iegādāties.
Izvēlētos produktus Klients var apskatīt tieši viegli identificējamā iepirkumu grozā.
Vietnē piedāvātie produkti ir pieejami līdz krājumu beigām. Attiecībā uz produktiem, kas nav pieejami Pārdevējam piederošajās noliktavās, tie ir derīgi, ja ir pieejami pie tā piegādātājiem.
Klientam ir iespēja izvēlēties produktus, kurus viņš vēlas iegādāties
Klientam ir iespēja pārbaudīt informāciju par savu pasūtījumu, tā cenu un izlabot kļūdas, pirms apstiprināt tā pieņemšanu
Klients ir atbildīgs par pasūtījuma precizitātes pārbaudi un par jebkādām kļūdām, kā arī par to tūlītēju paziņošanu vai izlabošanu.
Lai pasūtījums tiktu pabeigts, Klienti tiek aicināti pieteikties vai izveidot kontu, sniedzot pieprasīto informāciju
Lai izveidotu savu "Klienta" kontu, ir nepieciešams aplūkot reģistrācijas veidlapu un aizpildīt pieprasītos personas datus, piemēram, jo īpaši: uzvārdu, vārdu, e-pasta adresi, tālruņa numuru, piegādes adresi.
Informācija, kas jāaizpilda, tiks atzīmēta ar zvaigznīti *.
Nepieciešamā informācija par iemesliem, sistēmu vai pat Pircēja datu drošību, ko nodrošina Pārdevējs, ir atrodama dokumentā "Datu privātuma politika".
Šai sakarā Pircējs apņemas sniegt aktuālu un precīzu informāciju, kas vēlāk var tikt mainīta sadaļā "Klients".
Pieeja "Klienta" kontam tādējādi būs iespējama, izmantojot identifikatoru, kas saistīts ar paroli, kuru Klients varēs izvēlēties, reģistrējoties.
Tāpēc, lai nodrošinātu savu datu drošību, ir svarīgi, lai Klients izvēlētos sarežģītu paroli un nodrošinātu tās konfidencialitāti. Lai palīdzētu to izvēlēties, Klients var apmeklēt pievienoto vietni, kas piedāvā vairākus risinājumus, kā to izdarīt: https://www.cybermalveillance.gouv.fr/tous-nos-contenus/actualites/comment-choisir-un-bon-mot-de-passe
Šai parolei jābūt stingri personīgai un konfidenciālai, un to nedrīkst izpaust vai izpaust trešajām personām. Klientiem tiek atgādināts, ka vienas un tās pašas paroles atkārtota izmantošana dažādās vietnēs vai pakalpojumos vairo identitātes zādzības risku, jo drošības trūkums vienā vietnē var mainīt visu pārējo vietņu drošību, piemērojot visstingrākos drošības noteikumus.
Ja Klients pazaudē šo paroli, viņam par to pēc iespējas ātrāk jāinformē Pārdevējs pa tālruni +32 5.54.54.00.24 vai izmantojot vietnē pieejamo kontaktformu, lai Pārdevējs varētu veikt nepieciešamos pasākumus un jo īpaši aicināt apstiprināt piekļuvi savam "Klienta" kontam no šī konta.
Autentifikācija, ko nodrošina šis identifikators un parole, nodrošina vietnē veikto darbību pārskatatbildību. Tādējādi šo autentifikācijas līdzekļu nozaudēšanas gadījumā un tik ilgi, kamēr par to nav paziņots Pārdevējam, tiek uzskatīts, ka Klients ir atbildīgs par šajā kontā veiktajām darbībām.
Klients jebkurā laikā var izmantot šos autentifikācijas līdzekļus, lai piekļūtu vietnei
Klients jebkurā laikā var izlemt dzēst savu "Klienta" kontu, sazinoties ar Pārdevēju, izmantojot vietnē pieejamo kontaktformu vai nosūtot e-pastu uz adresi [email protected].
Pieteikums tiek reģistrēts vietnē, kad Klients piekrīt Vispārīgajiem noteikumiem, atzīmējot šim nolūkam paredzēto lodziņu un apstiprinot savu pasūtījumu. Šī apstiprināšana nozīmē šo Vispārīgo darījumu noteikumu pieņemšanu pilnībā.
Pārdošana nebūs galīga
Pārdošana būs galīga tikai tad, kad Klientam būs nosūtīts pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts un Pārdevējs būs iekasējis pilnu cenu. Klients tiek lūgts norādīt derīgu e-pasta adresi.
Kredītkartes pasūtījuma gadījumā pasūtījums ir derīgs tikai pēc apstiprinājuma saņemšanas no bankas organizācijas.
Lai pasūtījums tiek veikts ar čeku, pasūtījums ir derīgs tikai pēc tam, kad Zoomalia.com ir apmaksājis čeku
Lai pasūtījums tiek veikts ar bankas pārskaitījumu, pasūtījums ir derīgs tikai pēc tam, kad pārskaitījumu apstiprinājusi Zoomalia uzņēmuma banka.
Pārdevēja datorsistēmā reģistrētie dati ir pierādījums visiem darījumiem, kas noslēgti ar Pircēju, saskaņā ar Francijas Civilkodeksa 1366. panta noteikumiem
Saskaņā ar Francijas Patērētāju kodeksa L.213-1. pantu līgumus par pasūtījumiem virs 120 eiro glabā Pārdevējs.
Klients ir informēts, ka viņa pasūtījumam var tikt pievienotas preces reklāmas nolūkos, un piekrīt saņemt bezmaksas paraugus un/vai produktus no Pārdevēja tirdzniecības partneriem.
Pārdevējs patur tiesības atcelt vai atteikt jebkuru pasūtījumu no Pircēja, ar kuru ir strīds saistībā ar iepriekšējā pasūtījuma apmaksu.
Klients var atcelt savu pasūtījumu šādos gadījumos:
- Vai nu gadījumā, ja viņš izmanto savas atteikuma tiesības, ja tas ir iespējams;
- vai nepārvaramas varas apstākļu gadījumā, kā noteikts šajos Vispārīgajos noteikumos.
Produkti tiek piegādāti par pašreizējām cenām, kas norādītas vietnē pasūtījuma veikšanas brīdī. Samaksātās summas nekādā gadījumā nevar uzskatīt par depozītiem vai avansa maksājumiem.
Cenas ir norādītas eiro, bez nodokļiem (jeb "HT") un/vai ieskaitot visus nodokļus (jeb "TTC").
Atlaides un/vai akcijas ir norādītas katra produkta lapā un tiks parādītas pasūtījuma kopsavilkumā pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
Cenās nav iekļauta piegādes maksa, kas arī tiks parādīta atsevišķi pasūtījuma kopsavilkumā.
Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā un bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt produktu cenas. Cenu izmaiņas stājas spēkā uzreiz pēc to publicēšanas tīmekļa vietnē.
Piemēro šādas cenas
Piemērojamās cenas ir tās, kas ir spēkā dienā, kad Klients ir veicis pasūtījumu.
Pasūtījuma cena ir maksājama skaidrā naudā pilnā apmērā dienā, kad Pasūtītājs veic pasūtījumu, saskaņā ar šādiem noteikumiem un nosacījumiem:
- Ar bankas karti: CB, Visa, MasterCard;
- Ar bankas pārskaitījumu, bankas rekvizīti tiks norādīti pasūtījuma veikšanas brīdī;
Maksājums ar bankas karti ir neatsaucams, izņemot gadījumus, kad Klienta karte tiek izmantota krāpnieciskā veidā. Šādā gadījumā Pārdevējs aicina Klientu sazināties ar savu banku, lai pieprasītu maksājuma atcelšanu.
Pārdevējs izmanto trešās puses maksājumu pakalpojumu sniedzēju (Adyen vai Hipay) un norāda Klientam uz tā Vispārīgajiem lietošanas noteikumiem.
Pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt personu apliecinoša dokumenta fotokopiju saskaņā ar Francijas Monetārā un finanšu kodeksa L.131-15. pantu un attiecīgi adreses apliecinājumu
Pārdevēja maksājumu partneris var piedāvāt Klientam finansēšanas risinājumus, kas ļauj Klientam samaksāt par pirkumiem no 50 euro līdz pat 2000 euro 3 vai 4 maksājumos, izmantojot savu bankas karti.
Ja Klients nesamaksā vienu maksājumu, Pārdevējs patur tiesības apturēt pasūtījumu izpildi līdz pilnīgai samaksai.
- Nosacījumi:Šis piedāvājums ir paredzēts privātpersonām (pilngadīgām fiziskām personām) un Visa un MasterCard bankas kartes īpašniekiem, kuras derīguma termiņš ir ilgāks par izvēlēto finansēšanas periodu. Sistēmas autorizācijas kartes, piemēram, Electron, Maestro, Nickel u.c., kā arī e-kartes, Indigo un American Express kartes netiek pieņemtas.
- Abonēšanas kārtība: pēc pasūtījuma pabeigšanas Klients tiek aicināts noklikšķināt uz piedāvātā partnera "3x/4x maksājuma pogas".
Pēc tam Klients tiek novirzīts uz partnera tīmekļa vietni, kurā tiek parādīts detalizēts pasūtījuma kopsavilkums un personalizētais finanšu pieteikums, kas pēc tam Klientam jāapstiprina.
Klients ievada savus personas datus vai, ja viņam ir partnera konts, viņš var identificēties, izmantojot pieteikšanās datus, kas saistīti ar viņa kontu.
Klients iepazīstas ar vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem par maksājumu pa daļām, uz kuriem viņš vēlas parakstīties, kas viņam tiek izsniegti PDF formātā, lai viņš tos varētu izlasīt, izdrukāt un saglabāt pirms to akceptēšanas.
Klients iepazīstas ar vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem par maksājumu pa daļām, uz kuriem viņš vēlas parakstīties, kas viņam tiek izsniegti PDF formātā, lai viņš tos varētu izlasīt, izdrukāt un saglabāt pirms to akceptēšanas.
Pēc tam Klients paziņo par savu elektronisko piekrišanu, atzīmējot attiecīgo lodziņu
Tas atzīst, ka "divkāršais klikšķis", kas saistīts ar izvēles rūtiņu vispārīgo noteikumu un nosacījumu apstiprināšanas lodziņā, ir piekrišana līguma noslēgšanai un neatsaucama un bez iebildumiem pieņem produkta vispārīgos noteikumus un nosacījumus.
Ja vien nav pierādījumu par pretējo, Klarna reģistrētie dati ir pierādījums visiem darījumiem starp Klientu un izvēlēto partneri.
Ja Klients pieprasa izmantot kādu no Pārdevēja partneru piedāvātajiem finansēšanas risinājumiem, ar Klienta pasūtījumu saistītā informācija tiks nodota šim partnerim, kas to izmantos kredīta piešķiršanas, pārvaldīšanas un iekasēšanas pieprasījuma izpētei.
KLARNA patur tiesības pieņemt vai noraidīt Pircēja finansējuma pieprasījumu. Klientam ir 14 dienu atteikuma periods, lai atteiktos no kredīta.
KLARNA patur tiesības pieņemt vai noraidīt Klienta pieprasījumu finansējumam
- Kā tas darbojas: Maksājums 3 vai 4 maksājumos ar bankas karti ļauj Klientam samaksāt par vietnē veikto pasūtījumu šādi:
- Viena obligātā iemaksa, kas tiek debetēta pasūtījuma apstiprināšanas dienā;
- Divas vai trīs ikmēneša iemaksas, no kurām katra atbilst trešdaļai vai ceturtdaļai pasūtījuma, kas debetētas 30 un 60 dienas vēlāk 3 reizēm un 30, 60 un 90 dienas vēlāk 4 reizēm, kas ietver Pārdevēja partnera noteiktā kredīta finansēšanas izmaksas.
- Partnera izvēle: Pārdevējs patur tiesības izvēlēties un piedāvāt Pircējam nulles, vienu vai vairākus partnerus, kas piedāvā maksājumu risinājumus vairākās daļās, atkarībā no Pircēja valsts, viņa pasūtījuma summas un aizdomām par krāpšanu, kas saistīta ar viņa kontu.
• ZOOMALIA partneri:
- Klarna Bank AB, Sveavägen 46, 111 34 Stokholma, reģistrēta Zviedrijas komercreģistrā ar numuru 556737-0431.
Cīņā pret krāpšanu internetā Klienti tiek informēti, ka informācija, kas attiecas uz viņu pasūtījumu, var tikt nodota kompetentajām iestādēm pārbaudei.
Klienta pasūtītie produkti tiks piegādāti Beļģijā uz klienta norādīto adresi.
Pārdevējs nepiegādā preces uz pastkastītēm.
Visi piegādes laiki ir izteikti darba dienās (katru dienu, izņemot sestdienu un svētdienu).
Vidējais piegādes laiks ir norādīts pasūtījuma apstiprinājuma lapā vai tieši uz produkta lapas atkarībā no zīmola.
Nestandarta precēm piegādes izmaksas tiek aprēķinātas atkarībā no grozā esošo preču svara, apjoma un veida.
Pasūtītājam atbilstoša pārvadātāja izvēle tiek veikta automātiski, kad Zoomalia komanda apstrādā pasūtījumu.
Lai piegādātu ļoti specifiskus produktus (akvārija vai voljēra tipa), Zoomalia izmanto specializētus pārvadātājus
Piegādes laiks no mūsu noliktavas var būt no 1 līdz 5 darba dienām.
Vidējais piegādes laiks no noliktavas ir šāds:
DPD: 48 līdz 72 stundas
Speciālā piegāde: no 2 līdz 5 dienām
Šie piegādes laiki ir norādīti orientējoši.
Ja piegāde kavējas salīdzinājumā ar sākotnēji plānoto datumu, Pircējam par to rakstiski (e-pastā vai pa pastu) jāinformē Zoomalia.com, lai uzlabotu piedāvāto pakalpojumu kvalitāti un ļautu Zoomalia.com veikt izmeklēšanu ar pārvadātāju.
Izmeklēšana ar pārvadātāju var ilgt līdz 21 darba dienai. Ja šajā laikā prece tiks atrasta, tā nekavējoties tiks novirzīta uz pasūtījuma veidlapā norādīto piegādes vietu.
Prece tiks piegādāta uz pasūtījuma veidlapā norādīto adresi
Dažus produktus to svara vai apjoma dēļ sūta tieši Zoomalia.fr piegādātāji (piegādes laiks parasti ir nedaudz ilgāks)
Piegādes kvīts:
Piegāde pa pastu vai ar kurjeru:
Ja saņemat savu sūtījumu, jums ir:
Pārbaudīt piegādāto preču atbilstību piegādes brīdī, atverot sūtījumu piegādātāja klātbūtnē.
Piegādes pavadzīmē norādiet jebkuru anomāliju precīzas ar roku rakstītas atrunas veidā (piemēram, salauztas mēbeles, atvērts sēklu maisiņš u.c.), pievienojot savu parakstu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tādiem apgalvojumiem kā "pēc izpakošanas" vai "pēc pārbaudes" nav juridiskas nozīmes, un strīda gadījumā tie netiks pieņemti. Ja sūtījums ir pārāk bojāts, vienkārši atteikt piegādi.
Pēc tam pa e-pastu vai tālruni informējiet Zoomalia Klientu apkalpošanas dienestu, lai tas varētu sākt izmeklēšanu ar pārvadātāju. Izmeklēšana var ilgt līdz 21 darba dienai.
Visos gadījumos klients apņemas sniegt visus pierādījumus, kas ļaus Zoomalia iesniegt sūdzību kurjerpasta kompānijai.
Nosūtīšana ar specializētu pārvadātāju:
Saņemot lielgabarīta, smagus vai trauslus produktus ar pārvadātāja starpniecību, pārbaudiet preču stāvokli. Ja prece ir bojāta, norādiet to pavadzīmē un norādiet, ka iepakojums ir bojāts. Piemēram: "Sūtījums ir bojāts, viens no terārijiem ir salauzts"
Pārvadātājs garantē piegādi līdz jūsu ēkas apakšai. Neaizmirstiet ņemt līdzi nepieciešamo palīdzību, ja jūsu pasūtījumā ir smags priekšmets, kuru nevarat pārvietot pats
Ja piegādes laikā jūs neesat klāt, kurjers atstās paziņojumu par piegādi. Šajā paziņojumā būs norādīts: tālruņa numurs, lai vienotos par jaunu piegādes dienu,
piegādes vietas nosaukums, kur tiks piegādāts jūsu pasūtījums
piegādes punkta nosaukums, kurā sūtījums tika nodots (tuvākais sākotnēji norādītajai piegādes adresei). Klientam ir 10 dienas, lai saņemtu sūtījumu. Šajā termiņā nesaņemtie sūtījumi tiks nosūtīti atpakaļ Zoomalia.
Gadījumā, ja sūtījums tiek atdots atpakaļ klienta prombūtnes dēļ, piegādes adreses problēmu dēļ vai tādēļ, ka nav iespējams saņemt preci, Zoomalia izrakstīs klientam rēķinu par atgriešanas izmaksām.
Zoomalia neuzņemas atbildību streiku, sliktu laikapstākļu vai citu traucējošu apstākļu gadījumā, kas kavē piegādi.
Produktu īpašumtiesību nodošana Klientam notiks tikai pēc tam, kad Klients būs pilnībā samaksājis cenu, neatkarīgi no minēto produktu piegādes datuma
Neatkarīgi no produktu īpašumtiesību nodošanas datuma, ar tiem saistīto zaudējumu un bojāšanās risku nodošana tiks īstenota tikai tad, kad Klients pārņems produktus fiziskā valdījumā. Tāpēc produkti ceļo uz pārdevēja risku.
Saskaņā ar Francijā spēkā esošajām tiesību normām Pircējam ir četrpadsmit dienas no preces saņemšanas dienas, lai izmantotu savas atteikuma tiesības no Pārdevēja, nepamatojot iemeslus, nemaksājot nekādus sodus vai nesedzot nekādas izmaksas, izņemot izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu atpakaļ, lai to apmainītu vai atmaksātu. Atmaksa būs spēkā ar nosacījumu, ka produkti tiks atgriezti oriģinālajā iepakojumā un nevainojamā stāvoklī 14 dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir informēts par Pircēja lēmumu atteikties no līguma.
Preču atgriešana jāveic oriģinālajā stāvoklī un pilnā komplektācijā (iepakojums, piederumi, instrukcijas u. c.), lai tās varētu atkārtoti pārdot kā jaunas, pievienojot atsaukšanas veidlapu, kas izveidota klientu zonā.
Pabojāti, netīri vai nepilnīgi izstrādājumi netiks pieņemti atpakaļ vai par tiem netiks atmaksāta nauda.
Atteikuma tiesības var izmantot tiešsaistē savā kontā, un šādā gadījumā Pārdevējs nekavējoties nosūtīs Klientam apstiprinājumu par saņemšanu uz pastāvīga informācijas nesēja, vai pa pastu uz šādu adresi: ZOOMALIA.COM - Klientu apkalpošanas nodaļa - 651 route du pays de Gosse - 40230 St Geours de Maremne - Francija, vai izmantojot tiešsaistes veidlapu, vai jebkuru citu nepārprotamu paziņojumu, kurā pausta atteikuma vēlme.
Ja atteikuma tiesības tiek izmantotas iepriekš minētajā termiņā, tiks atmaksāta tikai iegādātā(-o) Produkta(-u) cena un piegādes izmaksas, izņemot jebkādas papildu izmaksas, kas rodas tādēļ, ka Klients attiecīgā gadījumā ir izvēlējies citu piegādes veidu, nevis lētāko piedāvāto standarta piegādes veidu; par atgriešanas izmaksām atbildīgs paliek Klients.
Pasūtīšanas izmaksas tiks atmaksātas nevis pilnā apmērā, bet gan proporcionāli atgrieztai pasūtījuma daļai, ja vien piegādes izmaksas nav atkarīgas no pasūtīto preču skaita.
Ja vien pasūtījuma daļas atsaukšanas gadījumā piegādes izmaksas nav atkarīgas no pasūtīto preču skaita.
Ja precei ir pievienota garantijas lapa vai kāds cits aizpildāms dokuments, tas nebūs jāaizpilda, lai pircējs varētu izmantot savas atteikuma tiesības.
Pircējam preces jānosūta vai jānosūta atpakaļ uz Zoomalia.com "Service Retours" - 651 route du pays de Gosse, 40230 St Geours de Maremne- France.
Klients var atgriezt sūtījumu ar paša izvēlētu pārvadātāju.
Ja sūtījums tiek piegādāts bojāts, Pārdevējs patur tiesības:
- atteikt sūtījumu, lai klients varētu uzsākt strīdu ar savu pārvadātāju,
- pieņemt paku ar atrunām. Pārdevēja Atgriešanas nodaļa informēs klientu par bojājumu, lai klients varētu uzsākt strīdu ar savu pārvadātāju.
Visos gadījumos, ja atgrieztā prece ir bojāta transportēšanas laikā, Pārdevējs nevarēs atmaksāt naudu. Klientam būs jāpieprasa atlīdzinājums tieši no sava pārvadātāja.
Toties uz personalizētiem produktiem (piemēram, medaļām) atteikuma tiesības saskaņā ar Francijas Patērētāju kodeksa L.221-28 3° pantu neattiecas
Atmaksa tiks izmaksāta 14 dienu laikā pēc tam, kad pārdevējs ir saņēmis paziņojumu par lēmumu atteikties no līguma. Pārdevējs veiks atmaksu, izmantojot tos pašus maksāšanas līdzekļus, kurus izmantoja Klients, ja vien abas puses nevienojas citādi.
Vietnē pārdotie produkti atbilst Francijā spēkā esošajiem noteikumiem, un to veiktspēja ir saderīga ar neprofesionālu lietošanu.
Pārdevēja piegādātie produkti saskaņā ar likumu un bez papildu samaksas, neatkarīgi no atteikuma tiesībām, gūst labumu saskaņā ar tiesību normām:
- tiesisko atbilstības garantiju acīmredzami bojātiem, bojātiem vai bojātiem produktiem vai produktiem, kas neatbilst pasūtījumam,
- tiesiskā garantija pret slēptiem defektiem, kas rodas materiāla, konstrukcijas vai ražošanas defekta dēļ, kas ietekmē piegādātos produktus un padara tos nederīgus lietošanai,
saskaņā ar noteikumiem un nosacījumiem, kas minēti zemāk esošajā ailē un definēti šo Vispārīgo pārdošanas noteikumu un nosacījumu pielikumā (Atbilstības garantija / Slēpto defektu garantija).
Uzmanāms, ka saskaņā ar juridisko atbilstības garantiju pircējs var izmantot divu gadu termiņu no preces piegādes, lai vērstos pret pārdevēju; pircējs var izvēlēties starp pasūtītās preces remontu vai nomaiņu, ievērojot Patērētāju kodeksa L 217-9. pantā izklāstītos izmaksu nosacījumus; pircējs ir atbrīvots no pienākuma pierādīt preces neatbilstības esamību divdesmit četru mēnešu laikā pēc preces piegādes.
Tiesiskā atbilstības garantija ir spēkā neatkarīgi no jebkuras komercgarantijas, kas var attiekties uz produktu. Pircējs var izlemt īstenot garantiju pret slēptiem produkta defektiem saskaņā ar Civillikuma 1641. pantu; šajā gadījumā pircējs var izvēlēties starp atteikšanos no pārdošanas vai pārdošanas cenas samazinājumu saskaņā ar Civillikuma 1644. pantu.
Lai izmantotu savas tiesības, Pircējam rakstiski, jo īpaši izmantojot vietnē pieejamo kontaktformu, jāinformē Pārdevējs par produktu neatbilstību ne vēlāk kā 24 mēnešu laikā pēc produktu piegādes vai par slēptu defektu atklāšanu iepriekšminēto termiņu laikā un jāatgriež bojātie produkti tādā stāvoklī, kādā tie tika saņemti, ar visiem elementiem (piederumiem, iepakojumu, instrukcijām...).
Pārdevējs atlīdzinās izdevumus, nomainīs vai liks salabot jebkurus produktus vai detaļas, kas saskaņā ar garantiju tiks atzītas par neatbilstošām vai bojātām.
Pastāvošanas izmaksas tiks atlīdzinātas, pamatojoties uz rēķinā norādīto likmi, un atgriešanas izmaksas tiks atlīdzinātas, uzrādot apliecinošus dokumentus.
Atlīdzība par produktiem, kas atzīti par neatbilstošiem vai bojātiem, tiks izmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad pārdevējs konstatējis neatbilstību, vai saprātīgā termiņā slēpta defekta gadījumā.
Atmaksa tiks veikta ar pārskaitījumu uz Pircēja bankas kontu.
Pārdevējs nav atbildīgs šādos gadījumos:
- neatbilstība tās valsts tiesību aktiem, kurā tiek piegādāti produkti, par kuru pārbaudi ir atbildīgs Pircējs,
- Lietotāja nepareizas lietošanas, nolaidības vai apkopes trūkuma gadījumā, kā arī ražojuma normāla nolietojuma, nelaimes gadījuma vai nepārvaramas varas apstākļu gadījumā.
Pārdevēja garantija jebkurā gadījumā aprobežojas ar to izstrādājumu nomaiņu vai atlīdzināšanu, kuri neatbilst vai kuriem ir defekts.
10.1 Ražotāja garantija
Kāram no pārdotajiem produktiem var tikt piemērota arī komercgarantija, kas pazīstama kā "Ražotāja garantija", kuras līgumslēdzēja puse nav Pārdevējs. Tāpēc Pārdevējs nevar uzņemties atbildību gadījumā, ja ražotājs atsakās piemērot savu garantiju
Šīs garantijas apjoms un ilgums atšķiras atkarībā no piegādātāja. Klients var iepazīties ar precīziem garantiju noteikumiem ražotāja tīmekļa vietnē un izstrādājuma lietošanas instrukcijā.
Uz jebkuru izstrādājuma atgriešanu attiecas ražotāja garantija
Katrai Preces atgriešanai saskaņā ar iepriekš minēto garantiju ir jāveic pamata pārbaude, ko veic Pārdevējs, lai noskaidrotu Preces defektu. Šim nolūkam Pircējam jāsazinās ar Zoomalia pēcpārdošanas servisu pa tālruni 05 54 54 54 00 24 vai izmantojot vietnē pieejamo kontaktformu.
Ja Produkts ir bojāts, Pircējam jāsazinās ar Zoomalia pēcpārdošanas servisu pa tālruni 05 54 54 54 00 24 vai izmantojot vietnē pieejamo kontaktformu
Ja prece tiks atzīta par bojātu, Pārdevējs nosūtīs Klientam preces atgriešanas numuru. Šis atgriešanas numurs, kas ir noteicošais un būtisks nosacījums, ir derīgs četrpadsmit darba dienas no dienas, kad Pārdevējs ir paziņojis Klientam atgriešanas numuru
Ja prece tiek atzīta par bojātu, Pārdevējs nosūtīs Klientam atgriešanas numuru
Pēc šī termiņa beigām Klientam ir jāatjauno savs pieprasījums saskaņā ar iepriekš aprakstīto procedūru.
Pēc šī termiņa beigām Klientam ir jāatjauno savs pieprasījums saskaņā ar iepriekš aprakstīto procedūru.
Nepareizais izstrādājums ir jānosūta atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, tajā jābūt iekļautam visam izstrādājumam un tā piederumiem, un tam salasāmi jāpievieno Pārdevēja paziņotais izstrādājuma atgriešanas numurs un izstrādājuma sērijas numurs.
Katrs produkts, kas ir nepilnīgs, bojāts, bojāts un/vai kura oriģinālais iepakojums ir bojāts, netiks pieņemts atpakaļ vai apmainīts saskaņā ar garantiju.
Garantizētais produkts pēc ražotāja izvēles tiks apmainīts vai salabots.
Pārdevējs garantē Pircējam attiecībā uz slēptiem defektiem, kas var ietekmēt piegādātos produktus, tikai bojāto produktu vai to detaļu nomaiņas ietvaros, padarot tos nederīgus lietošanai, un nevar uzskatīt, ka Pircējs ir atbildīgs par jebkādām kaitīgām sekām, ko šie slēptie defekti varētu būt izraisījuši.
Jebkurā gadījumā garantijas neattiecas uz:
- patēriņa materiālu nomaiņu;
- Izstrādājumu neparastu un neatbilstošu lietošanu;
- Visus bojājumus, kas īpaši minēti preču lapās;
- Defekti un to sekas, kas radušies Pircēja vai Pārdevēja neapstiprināta remontētāja iejaukšanās dēļ;
- Defekti un to sekas, kas saistītas ar lietošanu, kura neatbilst produkta lietošanas mērķim;
- Produkti, uz kuriem attiecas īpašs palīdzības un tehniskās apkopes līgums.
10.2 ZOOMALIA Zen garantija
Zen garantija ir komerciāla garantija "Apmierināts vai saņemiet atpakaļ naudu", ko Pārdevējs piedāvā Klientam, sākot no 2,99 € par pasūtījumu. Šī maksas iespēja ietver šādus pakalpojumus:
Klients ir apmierināts vai viņam tiek atmaksāti izdevumi 365 dienu laikā no preces iegādes dienas. Tas ļauj Klientam atgriezt iegādāto preci un pieprasīt pilnu naudas atmaksu, ja tas nav apmierināts ar pirkumu, bez nepieciešamības pamatot preces neatbilstību
Klientam ir tiesības uz pilnu naudas atmaksu, ja viņš nav apmierināts ar pirkumu
Pieprasījumus no šī Klienta Klientu apkalpošanas dienests izskatīs steidzami un prioritāri, ne vēlāk kā 6 darba stundu laikā, ar nosacījumu, ka tie tiks saņemti Klientu apkalpošanas dienesta darba laikā, t. i., no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9.00 līdz 17.00, izņemot nedēļas nogales un svētku dienas. Jebkurš pieprasījums, kas tiks saņemts ārpus šī darba laika, tiks izskatīts, tiklīdz klientu dienests atsāks darbu, un no šī brīža tiks sākts skaitīt 6 darba stundu termiņu.
Pretendences noformēšana tiks veikta, negaidot sākotnējā sūtījuma atgriešanos vai pārvadātāja apstiprinājumu šādu iemeslu (nozaudēšana, bojājums) dēļ
Būtu jāņem vērā, ka šo garantiju nevajadzētu interpretēt kā atteikuma tiesību paplašinājumu vai kā spēkā esošo juridisko garantiju aizvietošanu.
Pārdevējs piedāvā Klientam iespēju pievienoties lojalitātes programmai, ko sauc par "Booster programma".
Klients var izvēlēties vienu no divām formulām:
- "Booster 1": par 2,99 eiro gadā Klienti dubulto savus lojalitātes punktus par katru pirkumu tīmekļa vietnē un visos Zoomalia veikalos;
- Booster 2: par 9,99 € gadā Klients trīskāršo savus lojalitātes punktus ar katru pirkumu, kas veikts tīmekļa vietnē un visos Zoomalia veikalos. Viņi arī gūst labumu no Zen Garantijas par pirkumiem, kas veikti tīmekļa vietnē, kuras noteikumi ir aprakstīti šo vispārīgo pārdošanas noteikumu un nosacījumu punktā "10.2. Garantijas Zen ZOOMALIA"
Programma Family'z ir izveidota, lai Klienti varētu krāt punktus, kurus var apmainīt pret dāvanām no Zoomalia lojalitātes veikalā pieejamo produktu klāsta.
11.2.1. Reģistrācija:
Integrācija Family'z programmā notiek automātiski un bez maksas, kad tiek izveidots Klienta konts Zoomalia.com. Šī integrācija lojalitātes programmā ļauj Klientam automātiski saņemt 10% atlaidi pirmajam pasūtījumam un 1000 punktu bonusu.
11.2.2. Punktu uzkrāšana:
- Par jaunu klientu sponsorēšanu: 10 000 punkti, kas nopelnīti par katru sponsorēšanu, un pēc tam 150 punkti, kas nopelnīti par katru klienta krustbērnu pasūtījumu. Klientam nav noteikts ierobežojums attiecībā uz to ieteikumu skaitu, ko viņš var veikt. Sponsorēšanas noteikumi un nosacījumi ir sīki izklāstīti zoomalia.com tīmekļa vietnes sponsorēšanas lapā: https://www.zoomalia.com/information/parrainage/
- Izmantojot Zoomalia mobilo lietotni: 50 punkti par katru pasūtījumu, kas veikts, izmantojot lietotni
- Par viedokļiem, komentāriem un atbildēm, kas atstāti par fotogrāfijām vai video pēc katra pirkuma Zoomalia.com tīmekļa vietnes foruma un blogu lapās vai par jautājumiem, kas tiek nosūtīti Klientam par iegādātajiem produktiem: no 5 līdz 1000 punktiem, kas nopelnīti atkarībā no attiecīgā produkta un viedokļa formāta
- No pirkumiem vietnē vai Zoomalia veikalos: nopelnītie punkti tiek aprēķināti atkarībā no šo produktu iegādes cenas. Klients var dubultot vai trīskāršot punktus, kas tiek piešķirti pēc katra pirkuma, pateicoties Booster komerciālajam piedāvājumam, kas detalizēti aprakstīts šo Vispārīgo pārdošanas noteikumu 11.1. pantā.
11.2.3. Punktu izmantošana, ko veic Klients:
Bodiem jābūt iegūtiem, lai tos varētu izmantot. Tiklīdz tiks veikts nākamais pirkums, Klients savus punktus varēs pārvērst dāvanās, kuras izvēlēsies no vienīgā Zoomalia lojalitātes butika produktu klāsta, kas pieejams, izmantojot šādu saiti: https://www.zoomalia.lv/animalerie/cadeaux-fidelite/page/1/, vai no lojalitātes programmas lapas tīmekļa vietnē, izmantojot saiti "Atklāj butiku", vai no punktu konta izraksta klienta kontā.
Family'z lojalitātes programmas punkti ir derīgi 12 mēnešus no iegādes dienas. Katrs jauns pasūtījums automātiski pagarina šo derīguma termiņu par 12 mēnešiem. Līdz derīguma termiņa beigām neizmantotie punkti tiek zaudēti uz visiem laikiem.
Family'z lojalitātes programmas punkti ir derīgi 12 mēnešus no to iegūšanas dienas
Lai saņemtu Family'z lojalitātes programmā piedāvātās preces, ir obligāti jāveic apmaksāts pasūtījums, jo tās netiek izsūtītas pašas par sevi. Dāvanas(-u) iekļaušana sūtījumā neradīs nekādas papildu pasta izmaksas, kas būtu jāsedz Klientam.
Lojalitātes punktus var izmantot jebkurā laikā
Lojalitātes punkti ir personiski. Tos nedrīkst pārskaitīt uz cita klienta kontu, kā arī tos nedrīkst pārdot vai dāvināt bez maksas. Punktus nevar ne nodot, ne apmainīt ar citiem klientiem.
Lojalitātes punkti ir personīgi klientam
Lojalitātes punktus var izmantot tikai tīmekļa vietnē zoomalia.com. Katrai atsauksmei vai motivētam komentāram, par kuru tiek piešķirti punkti, ir jāatspoguļo reālā klienta pieredze un jāatbilst autentiskuma noteikumiem, kas piemērojami tiešsaistes atsauksmēm.
Loyalty punktus var izmantot tikai zoomalia.com vietnē
Klients vienā pasūtījumā var uzkrāt vairākas Family'z lojalitātes programmas piedāvātās dāvanas, nepārsniedzot lojalitātes punktu atlikumu savā klienta kontā. Lojalitātes punktus var nopelnīt, gan veicot pirkumus tīmekļa vietnē zoomalia.com, gan Zoomalia veikalos. Tie tiek ieskaitīti tajā pašā lojalitātes kontā. Tomēr šie noteikumi attiecas tikai uz šo lojalitātes punktu izmantošanu zoomalia.com tīmekļa vietnē.
Klients jebkurā laikā var pārbaudīt savu punktu atlikumu un darījumu vēsturi, piestājot savā klienta kontā tīmekļa vietnē zoomalia.com.
Ja rodas jautājumi par Ģimenes lojalitātes kontu, Klienti var sazināties ar Zoomalia klientu apkalpošanas dienestu klientu zonā vai pa tālruni 05.54.54.00.24.
Pārdevējs nodrošina lietotāju radītā digitālā satura mitināšanas pakalpojumu ar nosaukumu "Kopiena"
Katram lietotājam ir iespēja uz savu pilnu un pilnu atbildību publicēt vienu vai vairākas lapas (grupētas zem jēdziena "kopienas raksti"), kas viņu prezentē citiem pakalpojuma lietotājiem, kā arī visiem apmeklētājiem.
Digitālā satura ievietošana tiek veikta, izmantojot lietotāja pārlūkprogrammu, attiecīgā gadījumā mobilos terminālus vai izmantojot citu tehnisko datu ievades procesu. Kopienas raksti nedrīkst saturēt informāciju, kas ir pretrunā ar sabiedrisko kārtību vai tikumību. Līdz ar to Zoomalia negarantē šī satura patiesumu, integritāti vai godīgumu. Zoomalia uzņēmums nevar uzņemties atbildību par nepatiesiem apgalvojumiem, ko sniedz lietotājs.
Lietotājs apņemas, izmantojot Pakalpojumu, neizpaust nekādu informāciju, kas ļauj precīzi identificēt citus lietotājus pēc vārda vai fiziskas vai juridiskas personas, piemēram, uzvārdu, pasta un/vai elektronisko adresi un tālruņa numuru. Lietotājam arī tiek ieteikts neizpaust informāciju par pakalpojumu, kas ļautu viņu precīzi identificēt pēc vārda un uzvārda
Uzņēmējs ir skaidri informēts, ka par digitālo saturu, kas saistīts ar viņa rakstiem un ir attēlots kopienā, ir atbildīgs tikai viņš pats. Līdz ar to tikai konta īpašnieks, kurš ir aizpildījis identifikācijas veidlapu, uzņemas gan civiltiesisko, gan kriminālatbildību par saturu, kas saistīts ar viņa kopienas rakstu un attēlots tajā, kā kopienas raksta autors un izdevējs.
Ja lietotājs ir pilnībā atbildīgs par saturu, kas saistīts ar viņa kopienas rakstu un ir attēlots tajā, viņš apņemas nodrošināt, ka šā kopienas raksta saturs nesatur elementus, kas varētu būt pretrunā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem valstī, no kuras viņš piekļūst pakalpojumam, vai valstī, kurā šis saturs paredzēts saņemšanai.
Tas arī apņemas nodrošināt, ka šī raksta saturs nesatur nevienu elementu, kas varētu radīt kaitējumu trešai personai vai pārkāpt tālāk minētajā pantā noteiktos noteikumus. Turklāt lietotājs apzinās un jau piekrīt, ka Zoomalia saglabā anonimizēto izvietoto kopienas rakstu saturu neierobežotu laiku.
Uzņēmējs paziņo, ka viņš ir visa ar viņa kopienas rakstu saistītā un tajā attēlotā satura īpašnieks un ka uz to neattiecas nekādas tiesības. Ja tas nav izdarīts, tiek uzskatīts, ka lietotājam ir tiesību īpašnieka atļauja attiecībā uz jebkuru saturu, ko tas saista ar savu kopienas rakstu.
Uzņēmējs nedrīkst ierakstīt vai pārraidīt saturu, kas pārkāpj citu personu intelektuālā īpašuma tiesības, piemēram, tekstus, cilvēku vai preču attēlus, komercnoslēpumus, iekšējo vai konfidenciālo informāciju, un šis saraksts nav izsmeļošs.
Uzņēmējs apņemas nodrošināt, ka katra attēlotā persona ir devusi savu piekrišanu tās attēla izmantošanai un izplatīšanai.
Tādējādi lietotājs apņemas ievērot spēkā esošos tiesību aktus un noteikumus un izmantot tikai tādu saturu (tekstus, fotogrāfijas...), uz kuru tam ir tiesības, uz kuru tiesību īpašnieks ir devis skaidru piekrišanu tā izplatīšanai vai kurš ir brīvs no jebkādām tiesībām.
Uzņēmējs atbrīvo Zoomalia uzņēmumu no jebkādām iespējamām trešo personu prasībām pret lietotāju sakarā ar viņu tiesību pārkāpumiem vai cita lietotāja rīcību, kas pārkāpj spēkā esošos tiesību aktus.
So Zoomalia uzņēmums patur tiesības:
- pārvietot rakstu no vienas tēmas uz citu vai no vienas kategorijas uz citu bez iepriekšēja brīdinājuma vai oficiāla paziņojuma;
- nepublicēt rakstu, ja tas nav uzrakstīts labā franču valodā vai ja šī raksta tēma neatbilst kādai no vietnē piedāvātajām kategorijām;
- izdzēst jebkuru rakstu, ko tā uzskata par rasistisku, pornogrāfisku, ksenofobisku vai pretrunā ar sabiedrības tikumību;
Piedaloties Zoomalia rīkotajos konkursos vai ievietojot fotogrāfijas vai videoklipus Zoomalia vietņu produktu lapās, lietotājs atļauj E2Evolution, Zoomalia un Zoomag izmantot viņa tekstus, attēlus un videoklipus dažādās vietņu sadaļās (Produktu universs, Kopiena, Tapetes...)) un savā Facebook lapā, Instagram, Youtube, Google+, Pinterest, Flikr, citos sociālo tīklu plašsaziņas līdzekļos (saraksts nav izsmeļošs), savā Twitter kontā, veikalos, kā daļu no šo konkursu un to rezultātu popularizēšanas kopumā.
Uzņēmējs apliecina, ka viņš ir iesniegto attēlu un tekstu autors un ka, cik viņam zināms, to izplatīšana nepārkāpj autortiesību aktus. Ja tiks pierādīts pretējais, dalība konkursā tiks uzskatīta par spēkā neesošu un fotogrāfijas pēc vienkārša tiesību īpašnieku pieprasījuma tiks dzēstas
Par šo tekstu un attēlu izmantošanu nedrīkst maksāt autortiesības vai atlīdzību jebkādā veidā. Tāpat lietotājs būs uzmanīgs, lai netiktu norādīta precīza ģeogrāfiskā norāde, lai netiktu ievietoti atpazīstamu cilvēku fotoattēli, izņemot ar viņu piekrišanu, īpaša uzmanība jāpievērš fotoattēliem, kuros attēloti bērni. Šie teksti un attēli vienmēr tiks izmantoti saskaņā ar to sākotnējo nolūku. Pēc autora lūguma, norādot attiecīgos URL, šie materiāli tiks dzēsti. Zoomalia patur tiesības jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma dzēst fotogrāfijas vai videomateriālus, kas neatbilst šiem nosacījumiem, un apņemas pēc vienkārša pieprasījuma, norādot iemeslus, dzēst jebkuru attēlu, kas neatbilst attēla tiesību vai izmantošanas tiesību noteikumiem.
Šīs VPS var izbeigt jebkura no Pusēm, ja otra Puse nepilda vienu vai vairākas savas saistības
Tādā gadījumā Puse, kas uzskata, ka tās līdzdarbinieks nav izpildījis vienu vai vairākas savas saistības, ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu paziņo otrai Pusei par savu nodomu izbeigt līgumu pirms termiņa, norādot kritizējamā pārkāpuma veidu.
Līguma izbeigšana stāsies spēkā tikai trīsdesmit (30) dienu laikā pēc šā paziņojuma, ja vien šajā laikā brīdinātā Puse nebūs izpildījusi savas līgumsaistības, kā tās bija noteiktas GCS noteikumos.
Šo tiesību izbeigt līgumu izmantošana neatbrīvo Pusi, kurai ir nosūtīts paziņojums par VDN ievērošanu, no pienākuma izpildīt līgumsaistības līdz līguma izbeigšanas spēkā stāšanās dienai, un tas neskar zaudējumu atlīdzību, kas tai var būt jāmaksā otrai Pusei, ja tā nav izpildījusi līgumsaistības.
Par līguma izbeigšanu pirms termiņa tiks paziņots ar jaunu ierakstītu vēstuli ar paziņojumu par saņemšanu, un tā stāsies spēkā no tās pirmās uzrādīšanas dienas, ko apliecina pasta zīmogs.
Šī izbeigšana notiks ipso jure un bez tiesas iejaukšanās.
Pārdevējs var izbeigt līgumu jebkurā laikā, ja Pircējs neveic maksājumu
Pārdevējam ir apdrošināšanas polise, kas garantē finansiālās sekas, kuras izriet no tā civiltiesiskās un civiltiesiskās atbildības
Jāatceras, ka uz Pārdevēju attiecas līdzekļu saistības.
Piedāvātie produkti atbilst spēkā esošajiem Francijas tiesību aktiem.
Pārdevējs nevar uzņemties atbildību, jo īpaši par:
- gadījumā, ja preces nav noliktavā vai tā nav pieejama,
- tādos gadījumos, ja ir aparatūras nesaderība un produktus nav iespējams izmantot daļēji vai pilnībā.
Tīmekļa vietnē Zoomalia.com ir arī trešo personu informācija un saites uz citām tīmekļa vietnēm. Pārdevējs nekādos apstākļos nevar būt atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies, izmantojot šo trešo personu informāciju, piekļūstot tai vai nespējot to izmantot, vai par citu tīmekļa vietņu saturu.
Pārdevēja atbildība var iestāties tikai pierādītas vainas vai nolaidības gadījumā, un tā attiecas tikai uz tiešajiem zaudējumiem, izslēdzot jebkāda veida netiešos zaudējumus.
Pārdevējs nav atbildīgs nepareizas lietošanas, nolaidības vai apkopes trūkuma gadījumā no Pasūtītāja puses, kā arī normāla produkta nolietojuma vai nepārvaramas varas apstākļu gadījumā.
Jebkurā gadījumā zaudējumu apmērs nedrīkst pārsniegt produkta cenu.
Visi elementi, kas veido vietni, jo īpaši preču zīmes, logotipi, teksti, dati, zīmējumi, grafikas, fotogrāfijas, animācijas, skaņas, datorkodi, izkārtojumi, visu vai daļu no vietnes elementa montāžas, ir un paliek Pārdevēja vai tā tiesību pārņēmēju īpašums.
Visas šīs vietnes vai tās elementu vai tās daļas vai elementu, no kuriem tā sastāv, pavairošana jebkurā informācijas nesējā ir oficiāli aizliegta bez iepriekšējas Pārdevēja atļaujas. Reproducēšana ir atļauta tikai informatīvos nolūkos personīgai un privātai lietošanai. Kopumā jebkurā reproducēšanas gadījumā ir jānorāda tās autora vārds.
Uz visu vietnes saturu (attēliem, tekstu, datubāzi u. c.) attiecas spēkā esošie Francijas un starptautiskie intelektuālā īpašuma tiesību akti (autortiesību, preču zīmju, datubāzu tiesību akti u. c.).
Ja Klients konstatē, ka vietnē publicētie elementi pārkāpj autortiesības vai citas aizsargātās tiesības, lūdzam sazināties ar Pārdevēju, rakstot uz e-pasta adresi [email protected] vai pa pastu uz adresi:
ZOOMALIA SAINT GEOURS DE MAREMNE (40230), kas atrodas 651 rue du pays de Gosse.Papildus ir stingri aizliegts lejupielādēt visu šo datubāzi vai kvantitatīvi nozīmīgu tās daļu, izmantojot robotus vai jebkuru citu automātiskās ieguves procesu.
Saskaņā ar spēkā esošajiem noteikumiem un jo īpaši Francijas 1978. gada 6. janvāra likumu 78-17 par informācijas tehnoloģijām, datnēm un brīvībām un Vispārīgo regulu Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (jeb "RGPD"), Pārdevējam ir pienākums vākt no Pircēja personas datus, kas nepieciešami Pircēja pasūtījuma apstrādei un rēķinu sagatavošanai.
Šos datus var paziņot visiem Pārdevēja partneriem, apakšuzņēmējiem, kas ir atbildīgi par pasūtījumu izpildi, apstrādi, pārvaldību un apmaksu.
Lai iegūtu sīkāku informāciju par Pircēja tiesībām, apstrādes iemesliem un drošības nodrošināšanas pasākumiem, Pārdevējs aicina Pircēju apmeklēt lapu "Datu privātuma politika" un rūpīgi iepazīties ar to.
Saskaņā ar Francijas Civilkodeksa 1218. panta noteikumiem "Nepārvarama vara līgumattiecībās pastāv tad, ja notikums, kas ir ārpus parādnieka kontroles, kuru nevarēja saprātīgi paredzēt līguma noslēgšanas brīdī un kura sekas nevar novērst ar piemērotiem pasākumiem, liedz parādniekam izpildīt savas saistības. Ja šķērslis ir īslaicīgs, saistību izpilde tiek apturēta, izņemot gadījumus, kad radušais kavējums attaisno līguma izbeigšanu. Ja šķērslis ir galīgs, līgums tiek izbeigts ipso jure un puses tiek atbrīvotas no saistībām saskaņā ar nosacījumiem, kas izklāstīti 1351 un 1351-1."
Katras Puses atbildība saskaņā ar šīm VDN ir nepārprotami izslēgta neizpildes vai kavējuma gadījumā, kas radies nepārvaramas varas apstākļu dēļ.
Nepārvarama vara nozīmē jebkuru notikumu, kuru Puses nevarēja saprātīgi paredzēt un kontrolēt šo VDN parakstīšanas brīdī un kurš tādēļ ir nenovēršams, neparedzams un nepārvarams.
Ja iestājas šāds nepārvaramas varas gadījums, Pusei, kuru skar šis gadījums, nekavējoties jāinformē otra Puse, paziņojot par to piecu (5) dienu laikā pēc minētā gadījuma iestāšanās. Pēc tam pakalpojumu sniegšana tiks apturēta uz notikuma laiku. Tiklīdz šis notikums ir beidzies, Puse, kurai ir liegts sniegt pakalpojumus, paziņo par to otrai Pusei un nekavējoties atsāk pakalpojumu sniegšanu.
Pēc piecpadsmit (15) darba dienu perioda no nepārvaramas varas apstākļu iestāšanās brīža otra Puse var izvēlēties izbeigt šo līgumu, par to paziņojot Pusei, kurai tika liegts sniegt pakalpojumus, bez kompensācijas
Visos gadījumos Klients var sazināties ar Pārdevēja klientu apkalpošanas nodaļu:
Sūdzībās, kas nosūtītas pa e-pastu vai pa pastu, jānorāda šāda informācija:
- Klienta kontaktinformācija;
- Produkta atsauces;
- Pasūtījuma numurs;
- Sūdzības iemesli;
Ja vien Puses nav iepriekš rakstiski vienojušās, neviena no Pusēm nedrīkst nodot šo Vispārīgo darījumu noteikumu priekšrocības trešai personai.
Šie Vispārīgie darījumu noteikumi izsaka visu vienošanos starp Pusēm. Tie aizstāj jebkuru iepriekšēju vienošanos starp Pusēm par to pašu jautājumu.
Fakts, ka viena vai otra Puse konkrētā brīdī neizmanto kādu no šiem VDN noteikumiem un nosacījumiem, nevar tikt interpretēts kā atteikšanās no tiesībām izmantot kādu no šiem noteikumiem un nosacījumiem vēlāk.
Viena no šo VDN noteikumiem spēkā neesamība nenozīmē visu VDN spēkā neesamību kopumā, un kopumā, ja viens vai vairāki VDN noteikumi tiek atzīti par spēkā neesošiem vai pasludināti par tādiem saskaņā ar likumu, regulu vai pēc kompetentas tiesas galīgā lēmuma, pārējie noteikumi saglabā visu savu spēku un darbības jomu.
Tādā gadījumā Puses vienojas par spēkā neesošu atzīto noteikumu aizstāt ar noteikumu, kas pēc satura ir vislīdzīgākais sākotnēji saskaņotajam noteikumam, un ņemot vērā Pušu sākotnējo nodomu, lai jo īpaši saglabātu VVPT ekonomisko līdzsvaru.
Tādi paši principi tiks piemēroti nepilnīgu noteikumu gadījumā
VPT spēkā esamību, izpildi vai neizpildi un interpretāciju reglamentē Francijas tiesību akti
Pirms jebkuras strīdīgas darbības veikšanai Puses centīsies draudzīgi atrisināt jebkuru strīdu, kas var rasties starp tām saistībā ar šiem VDN.
Pārdevējs aicina Pircēju rakstīt tam pa e-pastu, lai informētu to par savām grūtībām nolūkā rast mierizlīguma risinājumu.
Klients var arī piekļūt Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas tiešsaistes platformai, izmantojot šo saiti: https://ec.europa.eu/.
Patērētāju klientiem mediācijas process ir bezmaksas.